Wirtualne biuro - funkcjonalne rozwiązanie

Dodane: 28-09-2016 12:22
Wirtualne biuro - funkcjonalne rozwiązanie biuro wirtualne w warszawie

Podstawa prawna prowadzenia wirtualnego biura

Podstawą prawną dla prowadzenia wirtualnego biura jest podpisywana umowa. Osoby prowadzące wirtualne biura będą wymagały od swoich klientów przedstawienia różnych dokumentów, na podstawie których będą mogły stwierdzić, że prowadzą oni legalną działalność gospodarczą. Następnie na podstawie poznania profilu działalności swojego klienta oraz jego potrzeb i oczekiwań będzie można określić zakres działalności wirtualnego biura dla niego prowadzonego. Za samą organizację pracy wirtualnego biura będzie odpowiadała ta firma, która wynajęła swoje lokale dla zainteresowanego klienta. Jej pracownicy będą między innymi odbierać korespondencję przychodzącą do ich klienta, odsyłać ją na jego adres oraz informować go o potrzebie załatwienia jakichś spraw urzędowych.


Kontakt z klientem firmy poprzez wirtualne biuro

Pracownicy wirtualnego biura zajmują się obsługiwaniem swojego klienta, a także obsługiwaniem jego zleceniodawców. Osoby zainteresowane jakimiś usługami wykonywanymi przez firmę korzystającą z wirtualnego biura mogą do niego dzwonić i w ten sposób zasięgać wszystkich niezbędnych informacji. W razie potrzeby zostaną przekierowani na numer kierownika firmy nawet wówczas, gdy przebywa on na urlopie. Dzięki temu będą mogli ustalić wszystkie szczegóły dotyczące współpracy z firmą usługową i umówić się na jakieś ewentualne spotkanie organizacyjne. Wszystkie takie spotkania mogą również odbywać się w siedzibie wirtualnego biura, która zwykle położona jest w centrum miasta, do którego łatwo dojechać.


Zbieranie informacji na temat ofert wirtualnych biur

Osoby prowadzące wirtualne biura starają się dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, dlatego prowadzą strony internetowe, na których dokładnie opisują zakres swojej działalności i pełnione przez siebie usługi. Starają się także prowadzić całe kampanie reklamowe kierowane do właścicieli różnych firm. W czasie takich kampanii nie tylko polepszają wygląd swoich stron internetowych, ale też wykupują miejsca na reklamy internetowe oraz miejsca na reklamy zamieszczane w głównych częściach miast. Zdarza się także, że zatrudniają ulotkarzy i osoby odpowiedzialne za reklamę telefoniczną. Prowadzą także różne akcje promocyjne. W trakcie takich akcji można wykupywać tańsze pakiety usług i uzupełniać je dodatkowymi usługami.